Klub měsíček
měsíček - kytka klub novinky masáže semináře fitness-berry recepty obchod kontakty
 

Co lze procvičit

Pro cvičení můžeme využít tři pozice pomůcky. Pokud pomůcku položíme na rovnou část, získáme stabilní a bezpečnou variantu pro cvičení. Při položení na zaoblenou část máme labilní variantu, která tělo přinutí navíc zapojit rovnovážné a koordinační systémy. Třetí možností je postavit Fitness-Berry na krátkou hranu.

Fitness-Berry umožňuje šetrné protahování zkrácených svalových skupin v oblasti beder, kyčelních kloubů nebo ramenního pletence. Břišní svaly lze posilovat izolovaně v horní i dolní části trupu, včetně šikmých břišních svalů. Při správném provádění cviků se podaří stimulovat i příčný břišní sval, který má důležitou úlohu pro stabilizaci bederní páteře. Zádové svaly lze posilovat jako celek nebo také izolovaně. Dobře se dají posílit svaly pánevního dna, hýždě a svalové skupiny dolních i horních končetin. Při cvicích na labilní variantě se velmi vydatně zapojují skupiny hlubokých zádových svalů.

Vedle procvičení svalové soustavy a kloubů je třeba zdůraznit pozitivní vliv i na nervovou soustavu. Koordinování pohybů a nutnost udržovat rovnováhu stimuluje sensomotorické vnímání a zlepšuje pohybové dovednosti.

Pokud zakoupíte Fitness-Berry v Klubu Měsíček můžete si dohodnout krátké instruktážní cvičení zdarma pod vedením fyzioterapeuta nebo soukromou hodinu cvičení pro jednu až pět osob. Bližší informace u Mgr. Ilony Slavíčkové, 603 30 31 46.

  http://www.jansilar.cz/ http://www.akfelix.cz/index.php?page=kontakt http://www.hozak.cz/